markusvonkaenel Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 Today I bought Version 11. I made the download. Installed the new version and replaced the old one. Then a popup appeard “Validadating Accordance”. That was it. Then I deleted all Prefs etc. Still no success. What are the next steps to solve the problem. I have written the support team an e-mail, but thought, it's possibly someone out here who knows the solution. Shana Tova Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabian Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 (edited) Ich ha das grad i dä letschtä Tagä gläsä. Da gibt es anscheinend ein Problem, anscheinend musst du dein Mac auf Englisch umstellen und neu starten. Dann die Formalitäten erledigen und dann kannst du wieder zurück auf Deutsch. Mehr weiss ich im Moment auch nicht. Accordance für Sierra hat aber noch einige Probleme in der Deutschen Oberfläche sowohl 11.2.4 als auch 11.2.4.1. Ich rate dir dennoch zu 11.2.4.1 den Link zum downloaden findest du hier. Grüsse Fabian Edited October 2, 2016 by Fabian Link to comment Share on other sites More sharing options...
markusvonkaenel Posted October 2, 2016 Author Share Posted October 2, 2016 danke, ich habe das Problem eben mit sicherem Modus gelöst. Problem solved Link to comment Share on other sites More sharing options...
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